Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Dodge Viper: Очаквайте през 2012

18.04.2011 11:20
Туит
Dodge Viper: Очаквайте през 2012

Dodge публикува първата фотография на новия Viper от предварителните тестове. В случая обаче шасито е заимствано от модела за 2010 г.

„Дългата, студена и снежна зима предостави страхотна обстановка на уникалния американски спортен автомобил и иконата на спортните модели на Dodge да се подготви за предстоящото си завръщане“, гласи официалното съобщение на Dodge.

За съжаление информацията в него е твърде оскъдна. В нея се споменава единствено, че инженерите на SRT ще оборудват за първи път спортния модел с електронна програма за стабилност и че той ще дебютира през втората половина на 2012 г.

Представеният във фотографията модел използва шасито от 2010 г., така че не е показателен за бъдещия наследник. По всяка вероятност той ще запази 8,4-литровия V10, но вече оборудван с MultiAir технологията на Fiat.

Коментари
comments powered by Disqus