Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Dodge Viper SRT10 ACR: Най-големия

26.11.2009 08:45
Туит

От Dodge обявиха, че Viper SRT10 ACR (American Club Racer) от моделната 2010 г., който ще дебютира на автомобилния салон в Лос Анджелис, е подобрил рекорда на „Лагуна Сека” за най-бърз сериен автомобил.

Крис Уинклър, един от инженерите в SRT (Street and Racing Technology), е спрял хронометрите на 1:33.915 минути (измервателна система на пистата е отчела 1:33.944), което означава, че Viper SRT10 ACR е покорил дългото 2,238 мили (3602 м) трасе с 1,1 секунда по-бързо от досегашния рекордьор Devon GTX.

“Беше наистина впечатляващо, но като цяло по време на обиколката не се случи абсолютно нищо”, обяснява Уинклър. „Dodge Viper ACR разполага с огромна мощност и се държи прекрасно, така че още след първите тренировки миналия месец бях абсолютно уверен, че ще поставя нов рекорд.”

Под капака на американския спортист беснее 8,4-литров V10, който слага юздите на 600 „коня”. Максималният върящ момент достига 758 Нм, благодарение на което за ускорението от 0 до 60 мили в час са нужни по-малко от 4 секунди, а стрелката на скоростомера не спира своя прогрес до 184 мили в час (296 км/ч).

Промените по модела за 2010 г. включват по-късо предавателно число за петата скорост, по-къс ход на скоростния лост и преработено задно крило със седем фиксирани позиции. Окачването е алуминиево с койловъри на KW, а двойните дискове са на StopTech. Допълнителният пакет Hard Core включва настроено за писта окачване и програма за олекотяване с 36 кг спрямо стандартния SRT10.

2010 г. ще бъде последната от производствения цикъл на Viper, като от завода на компанията ще излязат само 500 бройки.

 

Коментари
comments powered by Disqus