Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Доменикали: Такива грешки във Ferrari са недопустими

06.04.2009 17:35
Туит

Тим-шефът на Ferrari заяви, че пропуските, които отборът направи в Малайзия, са недопустими и всеки член на екипа трябва да поеме отговорност за слабите резултати.

За последен път Скудерията не е печелила точки в първите си две състезания през 1992 година. Стратегическите грешки на отбора, които оставиха Маса 16-и на стартовата решетка в Малайзия, и провалиха състезанието на Райконен, позволиха това да се повтори 17 сезона по-късно. Доменикали е категоричен, че това е напълно неприемливо и всеки трябва да поеме отговорност за допуснатите грешки.

„Определено уикендът не беше добър“, коментира Доменикали. „За втори пореден път не печелим точки, а това със сигурност е провал. Най-важното в случая е да реагираме моментално на ситуацията. Всеки трябва да поеме отговорност за собствените си грешки. Това е много важно в един такъв момент, когато нито на пистата нещата вървят гладко, нито в ръководството. Неприемливо е, не мога да се съглася с тези резултати.“

„Това, което ни остава сега, е от една страна да работим здраво и да развиваме по-бързо от останалите автомобила, и от друга – да подобрим представянето си на пистата. Трябва да се уверим, че хората, които носят някакви отговорности, могат да вземат правилните решения в правилния момент, защото подобни грешки няма да се толерират в бъдеще.“

Италианецът е категоричен, че Ferrari изостава много в развитието на F60 и трябва да вложи огромни ресурси в тази насока.

„Два са важните моменти. Що се касае до скоростта, за Китай трябва да сме готови с новите компоненти по колата. Това обаче трябваше да се случи още на „Сепанг“. Вече видяхме, че изоставаме по отношение на аеродинамиката. Мисля, че това е единствената област, в която изоставаме,. Трябва ни повече аеродинамично прилепяне. Това е проблемът на този етап.“

„Вторият се отнася до цялостното представяне на автомобила. Трябва да разберем защо в петък, когато тестваме с много гориво и с меки гуми, сме конкурентни, а когато превключим на по-твърдата опция, всичко става съвсем различно. Видно е, че автомобилът е много чувствителен към промените в теглото и гумите. От мениджърска гледна точка също са нужни промени, просто защото подобни грешки са недопустими.“

Коментари
comments powered by Disqus