Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Доставчиците на части искат нова държавна помощ

15.04.2009 15:06
Туит
Доставчиците на части искат нова държавна помощ

"Незапомнена вълна" от фалити очаквала бранша в САЩ без допълнителни субсидии.

Производителите на автомобилни части в Северна Америка се подготвят да поискат допълнителна помощ от правителствата на САЩ и Канада, включително и държавни гаранции, които да окуражат потенциалните нови финансови инвеститори.

Преди месец щатската хазна одобри отпускането на 5 млрд. долара субсидии за сектора под формата на кредитни гаранции и други сходни финансови инструменти. Сумата обаче бе едва наполовина от онова, които искаха гигантите в бранша. Освен това тя е предназначена почти изцяло за доставчиците на двата закъсали гиганта General Motors и Chrysler. Това оставя на сухо доста други компании, които имат търговски отношения с японски или европейски производители.

"Парите по тази програма просто не са достатъчно за всички компании от нашия сектор - коментира Нийл Де Коукър, президент на Асоциацията на доставчиците на оригинални части (OESA). - Все още има много предприятия в отчаяно положение". Де Коукър предрече незапомнена вълна от фалити, ако не бъде договорена допълнителна помощ.

Междувременно консултантската компания Grant Thornton публикува доклад, според който само за първото тримесечие на годината 11 значими играчи в бизнеса с автомобилни части са обявили банкрут - слещу 22 за цялата 2008 година.

Коментари
comments powered by Disqus