Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Доставките на VW нараснаха с 21%

17.05.2010 15:47
Туит
Доставките на VW нараснаха с 21%

Концернът отчита ръст на всичките си основни пазари освен германския.

Продажбите на Volkswagen продължават да се увеличават, покрепяйки мненията, че най-лошото от кризата в автомобилния сектор вече е отминало. За първите 4 месеца на годината германският гигант е пласирал 2.34 милиона автомобила, с 20.9% повече от същия период на 2009. Това е с малко над 2 на сто повече от средния ръст в автомобилния сектор като цяло.

Най-голям ръст германците отчитат на индийския пазар – почти 100 процента, но това е свързано със сравнително малките обеми на търговията им там (10 400 автомобила). За същия период в Китай са били продадени 620 500 бройки, което е скок от 53% на годишна база. Основен пазар си остава и Бразилия с 217 000 доставки (ръст от 3.7%).

Оптимистичен знак е и съвземането на северноамериканския пазар, където продажбите са се увеличили с 37% (до общо 112 600 бройки към края на април). В Западна Европа ръстът е почти 12 на сто (1.01 млн. автомобила).

Единственият важен пазар, на който компанията отчита спад, е германският – там продажбите за четиримесечието са 345 500, с 6.5% по-малко от същия период на миналата година. Покрай държавните схеми за субсидиране обаче 2009 бе много силна година за продажбите в Германия.

Добри резултати отчетоха и дъщерните компании на VW, начело с Audi (291 700 доставки, 23.7% ръст) и Škoda (242 100 автомобила, 18.6 на сто ръст).

Коментари
comments powered by Disqus