Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

DS3 ще бъде новият рали автомобил на Citroen

03.09.2009 12:18 1
1
2571857610
Туит

Тим-шефът на Citroen и спортен директор на концерна PSA Оливие Кеснел разкри, че заместникът на Citroen C4 WRC е почти готов. Новият рали автомобил на французите ще бъде базиран на представения наскоро DS3.

Рали версията на DS3 е подготвена според техническите изисквания за S2000 категорията, но ще получи 1,6-литров турбомотор. Развойната дейност на новия модел е стартирала в началото на годината, като първоначално автомобилът е бил оборудван с двулитров двигател. След решението на Техническата комисия към ФИА работният обем да бъде намален на 1,6 литра през 2011 г. обаче, компанията е променила посоката на развитие.

„Все още имаме 30 автомобила (Peugeot 207 S2000) за продан, така че не виждам смисъл да правим DS3 и във версия Super 2000“, обяснява Кеснел за официалния сайт на световния шампионат. „За Citroen по-добрият вариант е да се фокусира изцяло върху WRC, така че предпочитам да направим само 1,6-литров автомобил, който да работи добре. Сега изчакваме срещата на 9 септември. Сигурни сме, че те (ФИА) ще се спрат върху 1,6-литров мотор или върху така наречения „световен двигател“.“

„Автомобилът ни е развит на 90%. Избрахме DS3 заради търговския ефект, който би имал върху серийната продукция. Това ще бъде премиум модела на Citroen в сектора. Като цяло обаче сме много доволни от базата, това е хубав автомобил, а на практика под панелите се крие един C3, така че всичко е еднакво.“

Кеснел допълва, че работата по проекта не е пострадала от постоянно променящите се решения на ФИА относно новите WRC автомобили. „Нищо от това, което направихме по развитието на S2000 (за DS3), не се губи. Още повече, че работата, която свършихме, ще ни помага при развитието на Peugeot 207 S2000.“

Коментари

Кирил
Смях. DS3 рали автомобил...

comments powered by Disqus