Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

DTE Chiptuning Audi RS3 става палач на AMG

07.12.2015 10:57
Туит

Тунингованият с нов чип двигател на автомобила от Инголщат генерира 43 к. с. повече

Ако преди тунинга серийният RS3 щеше да отстъпи пред конкурента Mercedes A45 AMG в лявата лента, то оптимизираният RS3 на DTE Systems вече е на върха. Тунингованият с нов чип двигател на автомобила от Инголщат генерира 43 конски сили повече.

Не става ? Няма такова нещо! Именно това имаше предвид тунерът DTE Systems от Реклингхаузен и пусна на старта нов вид увеличение на мощността, която се вписва дори и в автомобили със SENT-сензори. Досега такива превозни средства не позволяваха да бъдат оптимизирани. Първата кола, която беше наточена от DTE, е новото Audi RS3, което след увеличение на мощността се превърна в палач на AMG. 

410 к.с. в Audi RS3     

За да стане възможно увеличаването на ефективността, DTE Systems въведе така наречения контрол на мощността SNT. "С това ние успешно достигнахме нашата цел на развитие", заяви Майкъл Крек, управител на DTE. Особеното в случая е: дигитални SENT сигнали и важни аналогови сигнали на управлението на двигателя паралелно се обобщават и оптимизират.  Заедно с технологията на мулти-картографиране, зависещото от товара тунинговане през оборотите, посредством адаптивна сензорна система и функции за защита на мотора,  мулти-протоколната технология обединява аспекти на аналоговото и цифрово управление на двигателя.

Увеличението на мощността е свързано с централни сензори за управление на двигателя, включително сензори за турбо компресията и налягането в смукателната тръба, както и сензора на разпределителния вал. В крайна сметка Audi RS3 вече разполага с 410 к.с. и 557 Нм (стандартно 367 к.с. и 465 Нм). Така оптимизираното возило от Инголшадт спринтира от100-160 км/ч с цяла 1.1 секунда по-малко от истинският куршум Mercedes A45 AMG, който е с подобни параметри.

Коментари
comments powered by Disqus