Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

DTE Porsche 911 Carrera S II лети с 462 конски сили

11.04.2016 10:15
Туит

Майсторите от Реклингхаузен се заеха с електрониката на автомобила

Тунерът DTE Systems е доработил новия битурбо агрегат на Porsche 911 Carrera S II с допълнителна мощност от 42 к.с., след което автомобилът от Цуфенхаузен вече лети по пътищата с общо 462 к.с..

Това че Porsche 911 Carrera S и 911 Carrera 4S II нямат отзад повече атмосферен двигател, а притежават вече битурбо, това е голяма благодат за чип тунер специалистите от DTE. Майсторите от Реклингхаузен се заеха с електрониката на няколкоседмичното Porsche Carrera 4S, като монтираха модул за управление на мощността и комплект педали. Увеличението на мощността PowerControl SNT осигурява допълнителните 42 к.с. и 87 Нм повече, докато комплектът педали гарантира по-добрата комуникация.

462 вместо 420 конски сили

В сравнение със серийното 911 тунингованото Porsche спринтира от 100 до 200 км/ч с две секунди по-малко. За увеличението на мощността DTE използва PowerControl SNT (управление на мощността SNT) при всички превозни средства с модерна SENT технология. Увеличението на мощността улавя и оптимизира дигиталните SENT сигнали, както и паралелно важните аналогови сигнали на системата за управление на двигателя. SNT системата струва 1299 евро, а комплектът с педали само 199 евро.

Коментари
comments powered by Disqus