Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

DTE-Systems настройва BMW M235i Extra-Power

03.09.2015 11:16
Туит

След интегриране на системата Powerbox автомобилът разполага точно с 366 к.с.

Тунерът DTE-Systems със седалище в Гелзенкирхен е разработил специално за BMW M235i - система мощност. С това редовият шестцилиндров генерира допълнително 40 к.с. и точно цели шест повече от легендарния M3 CSL.
Ние не знаем точно колко конски сили ще подари BMW на бъдещето М2, но той със сигурност няма да бъде много по-мощен от M235i на тунера DTE-Systems.

След интегриране на системата Powerbox той разполага точно с 366 к.с., докато М2 ще има около 370 к.с. Така двата компактни спортиста ще станат по-мощни от легендарния M3, CSL от серията E46, който съгласно техническата спецификация генерира 360 к.с.

DTE-Systems-BMW M235i с 366 к.с. и 520 Нм


Системата мощност на  DTE-Systems, назована "FSR14",  включва допълнителен уред за настройка електрониката на двигателя на M235i със стандартните  326 к.с.. Така двигателят генерира 366 к.с. и максимален въртящ момент от 520 Нм, който е със 70 повече в сравнение с фабричната настройка. Но невинаги е така, само когато клиентът е изявил желание.

С помощта на контролен панел, водачът може да избира между три режима на шофиране по избор. Актуалният режим може да се види на LED дисплей.

Колко струва тунинговането

Тунинг модулът за BMW M235i струва 699 евро. Това покрива и гаранцията на двигателя, управлението на двигателя и диференциала, както и TÜV експертизата.

Коментари
comments powered by Disqus