Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

DTE Systems VW Amarok: 210 дизелови коня за пикапа

08.06.2015 09:49
Туит
DTE Systems VW Amarok: 210 дизелови коня за пикапа

Междувременно разходът на гориво при тунинг версията пада с 15%

Топ версията на VW Amarok генерира 180 к.с. Тунерът DTE Systems изцежда от TDI битурбото допълнителните 30 к.с.
VW е заложил на четирицилиндровите двигатели в Amarok и максималните 180 к. с. Който иска повече мощност, ще трябва да се обърне към тунера DTE.

Допълнителното съоръжение за управление освобождава от битурбо двигателя по-голяма мощност и повече въртящ момент на цена от 749 евро. DTE Systems обещава допълнително 30 к.с., което прави общо 210 к.с. Максималният въртящ момент се очаква да нарасне до 460 Нм. В същото време разходът на гориво при дизеловата версия пада с 15%.

С допълнителната електроника на цена от 199 евро DTE Sytems обещава да премахне електронния инерционен момент между педала на газта и двигателя.

Коментари
comments powered by Disqus