Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

DTM: BMW спечели първата си победа след 20 години

07.05.2012 14:04
Туит
DTM: BMW спечели първата си победа след 20 години

Бруно Шпенглер донесе първата победа на BMW в DTM от 20 години насам, след като удържа зад себе си Гари Пафет (HWA Mercedes) на пистата „Лаузиц”.

Пафет, който бе трети на решетката, реагира прекрасно при загасването на червените светлини и се озова зад стартиралия от полпозишън Бруно Шпенглер. Двамата се откъснаха бързо в челото на колоната, но разликата помежду им през по-голяма част от надпреварата бе под секунда. Темпото на Шпенглер в състезателни условия обаче бе по-добро и преди двата задължителни питстопа той дръпваше с по секунда и половина на своя съперник.

И двата пъти механиците на HWA бяха по-бързи от тези на Schnitzer, от което обаче Пафет така и не можа да се възползва, въпреки че през последните 16 обиколки той бе плътно залепен зад своя съперник. В последния тур британецът закъсня и за спирането в първи завой, което в крайна сметка подпечата победата на Шпенглер и BMW. Това е негов десети успех и първи за BMW след триумфа на Роберто Раваля на „Хокенхайм” след октомври 1992 г.

Зад тях се водеше още една битка между BMW и Mercedes, като в нея участваха Аугусто Фарфус, който изгуби от Пафет второто място на старта, и Джейми Грийн. Грийн, който потегли едва шести, изпревари с прекрасна маневра Едоардо Мортара (Team Rosberg Audi) за четвъртото място в деветата обиколка, а впоследствие направи много дълъг първи стинт, за да се залепи зад автомобила на Фарфус. При втория стоп обаче механиците на HWA се забавиха много при смяната на задно ляво колело, което принуди Грийн да се задоволи с четвъртото място.

Челната петица допълни Матиас Екстрьом (Abt Audi), следван от съотборника си Тимо Шайдер, докато шампионът Мартин Томчик спечели първите си точки за сезона със седмото си място. Пълните резултати може да видите тук.

Коментари
comments powered by Disqus