Отлична маневреност на сухо според независимите тестове на TÜV
Dunlop пусна на пазара новата си свръхвисокоскоростна (UHP) лятна гума Sport Maxx RT2 наследник на носителя на множество награди Sport Maxx RT. Препоръчана от независимите тестове на TÜV, проведени по поръчка на Dunlop, гумата демонстрира отлично сцепление и маневреност и осигурява по-бързо преминаване по тестовата отсечка в сравнение с предшественика си .
Гумата остава вярна на ДНК-ато на марката Dunlop и на философията ѝ “Forever Forward”, като демонтрира ангажимента на компанията да създава вълнуващо усещане от шофирането. В допълнение дългогодишната история на Dunlop в моторните спортове, включително и спечелените състезания за издръжливост, са източник на идеи и вдъхновение за създаването на новата Sport Maxx RT2.
Гумата е истински експерт, когато става дума за сцепление и прецизност на управлението, според независимите тестови резултати на TÜV Süd. Това я прави отличен избор за ситуации, в които се изисква върхово представяне и бърза реакция. Тестовите резултати показат 1,3% по-добро време на обиколка на мокро трасе в сравнение с осреднените резултати на четиримата конкурента и 4,1% по-добра маневреност на суха настилка в сравнение с четиримата водещи конкуренти. Гумата е и с 5,6% по-добра на кръговите тестове на мокро . В допълнение според тестовете на DEKRA, направени по поръчка на Dunlop, гумата Sport Maxx RT2 осигурява 34% по-малко износване на най-тежката ос в сравнение със средните стойности на конкурентите си .
Ключови технически параметри:
• Смес на протектора със смола за повече сцепление - базирана на растителна смола за максимално сцепление на сухо и мокро.
• По-големи външни рамена – за подобрено сцепление в завой в сравнение с предшественика си.
• Къси спирачни блокчета, които намаляват спирачния път, особено при висока скорост, в сравнение с предшественика й.
• Еластична нишка на коланите, които осигуряват по-добра обратна връзка с пътя и прецизно управление в сравнение с предшественика. Технология, която е вдъхновена от опита на Dunlop в мотоспорта и победите в едни от най-трудните 24-часови състезания, като изтощителното Nurburgring Nordschleife.
“Това е идеалната свръхвисокоскоростна гума за онези шофьори, които търсят изключителното усещане от шофирането“, споделя Алексис Бортолузи, маркетинг директор леки гуми на Goodyear Dunlop за Европа. “И резултатите от тестовете потвърждават постигнатата от нас висока позиция в свръхвисокоскоростния сегмент“.
Гумата вече е избрана като стандартно оборудване за едни от най-екстремните автомобили на пазара. Radical, които са добре известни със своите състезателни автомобили, избра Dunlop Sport Maxx RT2 за своя модел RXC Turbo 2016. Тази кола е повлияна и вдъхновена от съвременния дизайн на прототипите на Льо Ман и разполага с над 500 конски сили. С аеродинамичното подобрено тяло и крилата RXC Turbo е предназначена за сериозни състезания на писта, но и притежава способността да завладее най-предизвикателните обществени пътища след тежък ден на пистата.
Гамата включва размери от 17 инча до 21 инча, както е показано в таблиците по-долу, и 80% от размерите вече са налични от началото на март 2016 година.