Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Dunlop стартира кампания за великите битки в моторспорта

22.01.2016 12:13
Туит

Фенове от цяла Европа ще могат да гласуват за най-голямата надпревара

Dunlop стартира нова кампания, за да покаже някои от великите битки в историята на мотоспорта. Като един от най-успешните производители на гуми в мотоспорта с повече от 127 години опит и знания, Dunlop направи списък от 10 вдъхновяващи истории, в които пилоти и състезатели показват решителност и отдаденост в битката към върха.

С участието на някои истински легенди, включително Сър Джеки Стюарт, Джеки Икс и Майк Хейлууд, както и някои от новите звезди като Марк Маркес, Джон Макгинес и Джони Хърбърт, всяка история се фокусира  върху истински и вдъхновяващи разкази за състезатели, които са преодолели съмненията си по пътя към величието. Феновете на мотоспорта от цяла Европа ще могат да гласуват за тяхната любима история на www.greatfightbacks.com от 21-ви януари.

Акцентите включват победата на Луис Розие на Льо Ман 24 през 1950 г., който шофира през цялото време, въпреки неприятностите с двигателя на 30-ата минута и разбитото предно стъкло;  победата на Джеки Стюарт на немското Гран При през 1968г. по време на проливен дъжд; победата на Льо Ман от 1977г. на Джеки Икс с Porsche, независимо от множеството проблеми с автомобила, които той има; завръщането на Майк Хейлууд през 1978 г. след 11-годишно отсъствие и победата в ТТ на остров Ман, както и възстановяването на Джони Хърбърт от застрашаващата кариерата му контузия и победата през 1991г. на Льо Ман 24 с Мазда.

Тези истории продължават с легендата Бернд Шнайдер, който доминира в Германския туристически шампионат след неуспешна кариера във Формула 1; възстановяването на Педро Лами след счупване и на двата крака и подиумите му на Льо Ман и 24 часа Нюрнбургринг; победата на Марк Маркес на Ещорил в клас 125 кубика от задната част на решетката; неочакваната победа на британския отбор Jota в клас LMP2 през 2014г. и завръщането на Джон Макгинес с победата на остров Ман ТТ през 2015г.
   
„Тези вдъхновяващи истории показват как всичко може да бъде постигнато. Дори, когато шансовете са срещу теб, е необходимо да демонстрираш ангажираност, интуиция и решителност за постигане на истинското величие“, коментира Ксавиер Фрайпонт, управляващ директор на Dunlop Motorsport. „Очакваме с голямо вълнение коя история ще бъде избрана за най-великата битка на всички времена от феновете на мотоспорта от цяла Европа“.

Всеки един от гласувалите ще участва в томбола за два билета за Льо Ман 24 през юни 2016г.

Dunlop осигурява гуми за най-добрите състезателни отбори в света още от революционното си откритие на пневматичната гума през 1888г. Повече от век след това Dunlop продължава да помага на пилотите да постигат вдъхновяващи победи в едни от най-трудните мотоспорт събития като Льо Ман и 24 часа Нюрнбургринг, и Остров Ман ТТ.

Вярна на ДНК-то на компанията Dunlop наскоро стартира новата кампания за продуктова идентичност  „Forever Forward“. Тя включваше нова телевизионна реклама, която разказва историята на един пилот, който използва целия си натрупан житейски опит, за да се представи в онази секунда, която решава всичко.

www.greatfightbacks.com

Коментари
comments powered by Disqus