Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Два нови двигателя за S60 и V60

01.09.2010 11:46
Туит

Volvo ще добави два нови бензинови двигателя към гамата си през тази есен, предназначени за S60 и V60.

Моторите са Т3 и Т4 според новата номенклатура на шведите. И двата са с директно впръскване на горивото и принудително пълнене откъдето идва и GTDi обозначението им (Gasoline Turbocharged Direct Injection).

1.6 GTDi T3 генерира 150 к.с., докато 1.6 GTDi T4 - 180. Максималният въртящ момент и при двата е 240 Нм, но при по-мощната версия той е наличен от 1600 до 5000 об./мин, а функцията овърбуст позволява пиковата стойност да достигне за кратко 270 Нм.

И двата мотора са максимално компактни, блокът им е алуминиев, а всмукателните колектори са пластмасови с цел намаляване на общото тегло. Стандартно са комбинирани с шестстепенна механична скоростна кутия, но шестстепенната автоматична PowerShift се предлага като опция за GTDi T4.

„Малките, високоефективни GTDi двигатели са част от нашата цел да извличаме максимално количество енергия от минимален работен обем“, коментира Магнус Йонсон, вицепрезидент в отдела за продуктово развитие на Volvo. „Очакваме близо 20% по-нисък разход и вредни емисии в сравнение с конвенционалните двигатели с по-голям работен обем и аналогичната динамика.“

На този етап от Volvo не планират 1.6 GTDi T3 и T4 да се използват при други модели освен новите S60 и V60.

Коментари
comments powered by Disqus