Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Два отбора с KERS в Монако

20.05.2009 09:21
Туит

Ferrari и McLaren ще са единствените два отбора, които ще използват KERS този уикенд.

Renault и BMW Sauber обявиха по-рано този месец, че няма да разчитат на допълнителните 80 к. с. за надпреварата в Княжеството заради спецификата на уличната писта. „Ще ми се да видя симулациите, които показват, че в Монако си по-бърз с KERS“, коментира техническият директор на Renault Пат Саймъндс.

Системата на McLaren-Mercedes е най-надеждна досега, а отборът е използвал KERS във всички пет старта от началото на сезона. Хейки Ковалайнен обаче признава, че положителният ефект от нея няма да бъде толкова съществен, колкото на останалите трасета.

„Един от въпросите е дали ще можем както обикновено да я използваме, за да изпреварваме останалите автомобили. KERS ще ни бъде от полза, въпросът е до каква степен.“

От Ferrari също признават, че в Монако допълнителните 80 к. с. няма да бъдат съществен фактор. „С оглед на това, че F60 е конструиран около KERS, теглото и разпределението на масите са съобразени със системата, е логично да го използваме, без значение колко малка ще бъде ползата“, допълват от Скудерията.

Коментари
comments powered by Disqus