Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Двама българи ще участват на рали Мароко

12.10.2011 16:02
Туит
Двама българи ще участват на рали Мароко

Най-голямото офроуд състезание в Африка е част от подготовката на клуб Рали Рейд.БГ за рали “Дакар 2012“.

Петър Ценков, който в началото на тази година завърши „Дакар“ на дванайсета позиция в ATV категорията, ще участва заедно с Младен Вачков на предстоящото рали „Мароко“. Най-голямото крос-кънтри състезание в Африка е важна част от подготовката на Рали Рейд.БГ за предстоящия "Дакар 2012"..

Миналата година, още при дебюта си, Петър завърши мароканската надпревара на престижното второ място в пряка битка с едни от най-елитните ATV-пилоти в света. Тази година обаче конкуренцията ще е още по-голяма, а етапите и преходите в пустинята ще са по-дълги и по-тежки, следвайки трасетата на класическия “Париж – Дакар” в Африка.

Участието в Марокоидва само две седмици след като Ценков и Вачков записаха двойна победа в ATV-категорията на рали “Бреслау”. Осемнадесетото издание на най-голямата европейска офроуд надпревара се проведе в края на септември на територията на България и Румъния, като маршрутът включваше 3000 км, половината от които състезателни етапи.

По-рано тази година, пилотите на Рали Рейд.БГ записаха успешни участия в офроуд маратоните “Албания” и “Евия Рали”, които също бяха важна част от подготовката за предстоящия “Дакар”.

Изключително доволни сме от постигнатите резултати, макар че най-трудното тепърва предстои. “Дакар” не е шега и изисква сериозна подготовка“, коментира Ценков на официалната пресконференция днес.

Мога да кажа, че именно подготовката е над 50% от участието в този маратон и сме се постарали да вземем всички мерки за още едно успешно българско представяне в Южна Америка. Разбира се, едно участие в “Дакар” изисква много време, нерви и средства и мисля, че тук е моментът да изкажа моите и на клуб Рали Рейд.БГ огромни благодарности към нашите спонсори, както и към държавата която и миналата, и тази година застава твърдо зад нас в лицето на Министър Свилен Нейков и Министерството на физическото възпитание и спорта.“

Също така, отново подкрепа получихме и от Министерството на транспорта, за което благодарим на министър Ивайло Московски. Благодаря също на всички медии, които допринесоха изключително много за популяризирането на българското участие на “Дакар”.“

За “Дакар” 2012 Ценков и Вачков ще разчитат на добре организиран български отбор, състоящ се от опитни механици. Уникалният сервизен камион на тима, както и сервизният автомобил, например, ще бъдат управлявани от топ състезателите ни по офроуд Руси Русев и Руслан Трифонов, които имат дълга и успешна история в състезания в България и в чужбина. Главен механик на отбора е Димитър Ортаков, всепризнат специалист в поддръжката на състезателни машини.

Състезателните четириколки и сервизните машини на тима бяха показани за пръв път пред българските медии по време на пресконференцията. През този сезон българските пилоти отново залагат на машини Can-Am Renegade, с каквато Ценков завърши рали “Дакар”. Канадските четириколки са с 800-кубиков двигател, 4х4 задвижване и допълнителен кит, съобразен с изискванията на рали-рейд надпреварите. Асистентският камион Mercedes е закупен от бивш голям заводски отбор, участвал на рали “Дакар” и в момента е пригоден за нуждите на родните ни пилоти и техните четириколки.

Коментари
comments powered by Disqus