Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Двамата пилоти на BMW остават с по един двигател до края на сезона

18.09.2009 13:25
Туит

Ник Хайдфелд и Роберт Кубица вероятно ще трябва да изтърпят поне едно наказание заради повредите, които техните двигатели получиха на „Монца“.

Хайдфелд и Кубица не завършиха квалификациите за италианската Гран при заради дефектирали двигатели. От BMW използваха нови мотори за последвалия старт, като разчитаха на това, че ще могат лесно да отстранят повредите по "старите" и ще завършат сезона по план с осем единици за всеки един от пилотите. Последвалият анализ в Мюхнен обаче е установил, че щетите са сериозни и няма как агрегатите да бъдат възстановени.

Това означава, че Кубица и Хайдфелд ще останат само с по един двигател до края на годината, и то използван в един кръг. Четири остават до финала на шампионата, а евентуалното наказание за неправомерна смяна на агрегата е 10 места назад на стартовата решетка.

„Повредите на „Монца“ бяха следствие от проблем в качеството на газоразпределителния механизъм. Това означава, че няма как да ги използваме отново“, обяснява д-р Марио Тайсен. „Ключовият въпрос е дали ще можем да изкараме до края на сезона. Ако не успеем, ще трябва да прибегнем до девети мотор, което означава, че ще получим десет места назад на стартовата решетка.“

В Хинвил са оптимисти за предстоящите четири кръга до края на сезона въпреки неприятната вест, която получиха от Мюнхен. „Гледаме смело напред. Ще се опитаме да атакуваме по-предни позиции с обновения автомобил“, обяснява Тайсен.

„Чакам Гран при на Сингапур с голямо нетърпение вече няколко седмици, тъй като знам, че ни очакват някои промени за този уикенд“, обяснява Ник Хайдфелд. „Резултатите от направените симулации са много обещаващи, а и автомобилът ще изглежда страхотно.“

Коментари
comments powered by Disqus