Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Двигателите на Renault започнаха да гърмят един след друг

29.01.2014 18:14 4
4
2571896325
Туит

Световните шампиони от Red Bull имаха проблеми и по време на втория ден от тестовете, като причината за това бяха двигателите на Renault. Дженсън Бътън изведе McLaren в челото, след като завърши на половин секунда пред Кими Райконен (Ferrari).

Себастиан Фетел изкара едва двайсетина минути на пистата вчера, след като технически проблеми с новия автомобил на Red Bull му попречиха да се включи пълноценно в първия ден от предсезонните тестове на "Херес". Днес кошмарът за световния шампион продължи с пълна сила. Повреда в ERS ограничи програмата му едва до осем обиколки, в резултат на което Фетел завърши на последна позиция.

Проблемите на Red Bull едва ли щяха да предизвикат толкова сериозен отзвук, ако не бяха гръмналите двигатели на Caterham и Toro Rosso. И двата тима използват задвижващи системи на френския производител, който явно изостава в развитието на своя хибриден V6 турбо спрямо конкурентите Mercedes и Ferrari.

Що се отнася до двигателите, на този етап Mercedes се очертава като фаворит. Дженсън Бътън (McLaren) записа най-бързата обиколка днес, а Нико Розберг (Mercedes) натрупа най-голям километраж. Заводският пилот на Mercedes единствен работеше в дълги серии, като завърши деня с цели 97 тура. Розберг остана четвърти, на секунда и половина зад лидера, но и записа най-бързата си обиколка със стандартните твърди гуми на Pirelli, докато Бътън използваше медиум при рекордния си опит.

Кими Райконен отново бе на ниво и изведе Ferrari на втора позиция. Челната тройка допълни Валтери Ботас (Williams), който обаче избра специалните меки гуми, които Pirelli подготви за тестовете на "Херес", така че резултатът му не е показателен за разпределението на силите.

Тестовете на "Херес" ще продължат до петък, но за Себастиан Фетел те вече приключиха. Даниел Рикардо ще замени световния шампион утре и ще се опита да навакса времето, което Red Bull изгуби заради техническите проблеми с RB10. 

Коментари

Станислав
Фен Формула съгласен съм с Вас!

Фен Формула
До MZ. От коментара ти става ясно че не си много в час. Производителите на мотори са били доста във формулата но една от най постоянните фирми за мотори са Ферари и Рено. Така че нека пристрастността ти не те тласка към глупави коментари.

MZ
Гърмят и още как, през последните години най-много технически проблеми имат въпросните мотори. Добрата аеродинамика, пилоти и Ейдриън Нюи ги направиха шампиони.

AZ
Моторите не гърмят. Отразете нещата коректно. А мерцедес наистина са фаворити....но само в тестовете...И тази година ще е както преди – шампион ще бъде болид задвижван с двигател RENAULT!

comments powered by Disqus