Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Двигателят на Ferrari е претърпял най-много промени

17.03.2016 19:47
Туит
Двигателят на Ferrari е претърпял най-много промени

Екипът на Ferrari е използвал най-много от позволените за развитието на задвижващата система жетони. Изненадващо Renault е на последна позиция в условната класация.

Четирите производителя на двигатели разполагат с по 32 жетона за 2016 година, като те трябва да бъдат изразходвани преди края на сезона. Тяхната цел е да бъдат ограничени разходите за развитие, като се лимитират промените по хардуера, но същевременно производителите да имат възможност да наваксат изоставането си и силите да бъдат равномерно разпределени.

Mercedes има най-голямо предимство в сферата на задвижващите системи и въпреки това германците са изразходвали 19 жетона преди Гран при на Австралия. В опита си да наваксва изоставането си обаче Ferrari е начело в своеобразната класация с цели 23 жетона.

Двата производителя, които срещат най-сериозни затруднения при развитието на своите двигатели, изненадващо са използвали най-малко жетони. Honda се е ограничила до 18, а Renault - само до 7, което означава, че французите планират мащабна развойна дейност в рамките на сезона.

Изразходвани жетони:

 

  • Ferrari 23 (9 оставащи)
  • Mercedes 19 (13 оставащи)
  • Honda 18 (14 оставащи)
  • Renault 7 (25 оставащи) 

 

Коментари
comments powered by Disqus