Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Двигателят на Renault издържа при дебюта на Lotus E22

10.02.2014 22:09
Туит

Промените, които инженерите на Renault са направили по новия V6 и периферните му системи, вече работят и дават надежда на четирите клиентски тима за предстоящите тестове в Бахрейн.

Renault Sport стана център на вниманието по време на четиридневните тестове на „Херес” в края на януари, след като двигателите на френската компания показаха редица дефекти, свързани предимно със системите за повторно използване на енергията. Екипът на Red Bull пострада най-сериозно от проблемите на Energy F1-2014, тъй като Себастиан Фетел и Даниел Рикардо направиха само 21 обиколки за четирите дена. Caterham и Toro Rosso обаче също бяха съпътствани от постоянни технически проблеми с новия силов агрегат на французите,

Четвъртият клиент на Renault Sport – отборът на Lotus, пропусна тестовете в Испания, тъй като се нуждаеше от допълнително време за подготовката на E22. Британците ще стартират предсезонната си подготовка в Бахрейн на 19 февруари, но се възползваха от двата „филмови дни”, за да направят шейкдауна на новия си автомобил и бяха на „Херес” в края на миналата седмица. Противно на очакванията дебютът на E22 премина гладко, след като Renault Sport предостави на Lotus последната спецификация на своя двигател.

Промените по Energy F1-2014 са свързани главно със софтуера и калибрацията на отделните системи, но са направени и някои минимални хардуерни модификации. Благодарение на тях E22 е завъртял 22 обиколки без никакви „съществени проблеми”.

„Филмовите дни” не позволяват тестването на специфични нови компоненти по време на самите сесии. От френския производител обаче уточниха, че стоте километра на „Херес” дават много ценна информация на инженерния екип на Renault Sport, която ще бъде използвана за финалната спецификация на Energy F1-2014 преди тестовете в Бахрейн. Подготовката на „Сахир” започва на 19 февруари.

Коментари
comments powered by Disqus