Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Двоен нос за Lotus E22

24.01.2014 14:25
Туит
Двоен нос за Lotus E22

Lotus публикува първата снимка на новия E22 успоредно с премиерата на McLaren MP4-29. От отбора потвърдиха официално, че Жерар Лопес ще замести Ерик Булие като тим-шеф.

Lotus E22 поема по коренно различен път що се касае до оформлението на предната част. Носът е двоен, като колоните на предното крило са прикрепени към всеки един от елементите му. За съжаление графиката не дава достатъчно информация за новия автомобил от Енстоун, който ще пропусне първия колективен тест на "Херес".

Голямата новина, свързана с Lotus, днес е, че Ерик Булие напуска тима след четири години начело, като неговият пост ще бъде зает от собственика Жерар Лопес. Това е поредната ключова фигура, която си тръгва от Енстоун. Техническият директор Джеймс Алисън вече е част от екипа на Ferrari, както и специалистът по аеродинамика Дирк де Беер.   

Коментари
comments powered by Disqus