Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Двулитров боксер за новия спортен модел на Toyota

02.05.2011 16:13
Туит

Toyota публикува първите официални данни за бъдещия спортен модел, който подготвя заедно със Subaru. Първоначално той ще получи двулитров атмосферен боксер.

Прототипът FT-86 дебютира през миналата година в Токио, а в Женева японците представиха и втората му версия. Серийният продукт би трябвало да запази голяма част от неговите характеристики, но все още можем единствено да гадаем как точно ще изглежда той, защото от Toyota не публикуват официалните снимки.

Ясно е единствено, че под капака му ще работи двулитров боксерен двигател, оборудван с D-4S технологията на Toyota, която комбинира директно с централно впръскване. Трансмисията ще бъде шестстепенна механична или аналогичния автоматик с планки за смяна на предавките директно от волана. Задният двигателен мост пък ще получи стандартно диференциал с ограничено приплъзване.

За съжаление японците не публикуват никакви други подробности около техниката на новия автомобил, нито какви са предполагаемите динамични характеристи. Очаквайте обаче повече информация в близко бъдеще, защото серийният FT-86 трябва да направи своя пазарен дебют до края на тази година.

Коментари
comments powered by Disqus