Dodge залага на изпитания 6,2-литров осемцилиндров с компресор и го имплантира непроменен
За моделната 2018 Dodge попълни палитрата на Challenger SRT Hellcat с версията под името Widebody, със забележителни калници.
Dodge едва добави към серията Challenger нов Demon и продължава с изненадите. Dodge Challenger Demon е едно Drag-Strip оръдие, пригодено за улично движение, а новият Dodge Challenger SRT Hellcat стъпва с широкомащабен бодикит и забележителна визия, които Challenger SRT Hellcat Widebody заимства до голяма степен от Demon.
По-голямото сцепление смъква времето на спринта
По-широките гуми на Demon са преминали в обикновения Hellcat, с което той е пораснал с цели 9 см на широчина. Под широките калници американците са имплантирали нови 11x20 цолови олекотени джанти във формат пет двойни спици, обути в спортни гуми Pirelli с размер 305/35. Които подчертават не само с впечатляващата визия, но най-вече увеличават още повече нивото на сцепление. Дългото 1,7 мили разстояние, различните моделни модификации с 13 различни дължини изминават за 2 секунди. Спринта на четвърт миля изминават с още 0,3 секунди по-малко. Профилът на гумите увеличава сцеплението с 0,4 до 0,97 грама. В спринта на 60 мили в час, Widebody е по-добър от по-елегантния си побратим с 0,1 секунди и катапултира за 3,4 секунди. Widebody вдига максимално 314 км/ч.
По отношение на управлението, Dodge Challenger SRT Hellcat стъпва стандартно с електрическо сервоуправление, което позволява да се регулира на няколко степени.
V8 остава непроменен със 717 к.с.
По отношение на задвижването, Dodge залага на изпитания 6,2-литров осемцилиндров с компресор и го имплантира непроменен в Challenger SRT Hellcat. Hemi V8 генерира в дяволската котка 717 к.с. Максималният въртящ момент на агрегата е 881 Нм. А куплирането се извършва или с подсилената шестскоростна ръчна или осемстепенната автоматична трансмисия.
Спирачната система също е запазена в Hellcat, а мощността на двигателя може да се регулира с помощта на ключа за запалване. В регулиран режим, V8 може да има до 4000 об/мин, освобождавайки около 500 к.с., първата предавка на автоматичната трансмисия е блокирана и стойностите са значително по-високи. Освен това стартовият режим е изключен, а ESP е фиксиран върху най-високата степен, лостовете са деактивирани, режимът на шофиране е Street. Промяна в по-висок режим е възможен само с четири знака ПИН.
Новата Hellcat версия може да се поръча от юли 2017, към дилърите ще тръгне през есента. Базисната цена на Dodge Challenger SRT Hellcat Widebody е някъде около 71 495 щатски долара, включително данък гориво в размер на 1700 долара. Разходите за доставка възлизат на 1095 щатски долара.