Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дювал заменя Латвала в екипа на Ford

22.08.2008 13:16
Туит
Дювал заменя Латвала в екипа на Ford

Франсоа Дювал се завръща в заводския тим на Ford за първи път след 2004 година. Белгиецът ще замени Яри-Мати Латвала за двете асфалтови състезания през октомври – рали „Каталуня” и „Корсика”.

Латвала ще се присъедини отново към втория тим на Ford – Stobart VK M-Sport, където кара през миналия сезон. Първоначално босът на двата тима Малкълм Уилсън планираше Stobart да номинира Дювал, но след поредицата от грешки на финландеца и изоставането на BP-Ford в шампионата на производителите спрямо Citroen, избра да направи рокада.

„Франсоа трябваше да кара Focus RS WRC за Stobart в Испания и Корсика”, коментира Уилсън. “Но ние добре познаваме неговите качества на асфалт от годните, които прекара в нашия тим (2002 и 2004), ето защо решихме да засилим пилотската линия на водещия отбор за тези две състезания.”

„Третата титла при производителите е основната ни цел този сезон. Опитът на Франсоа в двете състезания увеличава шансовете ни да я постигнем”, допълва босът на M-Sport.

Дювал, който има една победа в кариерата си (рали „Австралия 2005” зад волана на Citroen Xsara WRC), завърши трети на остров Корсика зад волана на Focus RS WRC през 2003 г. и втори в Испания през 2005 г.

„Радвам се наистина много, че Малкълм Уилсън ми гласува доверие и ми предостави пилотското място в BP-Ford Abu Dhabi”, коментира Дювал. „След няколкото сезона, които прекарах във Ford, мисля, че няма да имам никакви проблеми да се присъединя отново към отбора."

"Рали "Нова Зеландия” ще бъде третото ми състезание зад волана на Focus RS WRC тази година, така че имам нужната увереност относно колата. Надявам се, че ще мога да спечеля точки и в двете асфалтови ралита и да дам своя принос за титлата на Ford при производителите.”

Междувременно от екипа на Subaru обявиха, че за двете асфалтови състезания отборът ще разчита на три автомобила. Номинирани за шампионата на производителите остават Солберг и Аткинсън, а към тях зад волана на третата Impreza WRC2008 ще се присъедини Брис Тирабаси, шампион в JWRC за 2003 година.

Коментари
comments powered by Disqus