Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

e-tron: В основата на всичко

14.01.2010 11:10
Туит

От Audi потвърдиха, че представеният на северноамериканското изложение Detroit showcar Audi e-tron ще се използва като база за развитието на R4.

Серийният R4, който ще бъде по-голям от ТТ, но значително по-малък от R8, ще се появи на пазара през 2012 г. Моделът ще се предлага както с изцяло електрическо задвижване, така и с конвенционални двигатели с вътрешно горене. Стилистиката на прототипа e-tron ще бъде запазена, но по всяка вероятност агресивните форми на калниците и предната част ще бъдат смекчени. Карбоновите панели пък ще бъдат заместени с обикновени стоманени.

Двулитрови и 2,5-литрови двигатели с принудително пълнене ще формират гамата на R4, както и изцяло електрически силов тракт. От Audi допълват, че e-tron на практика ще стане етикет за всеки електромобил на компанията подобно на quattro за моделите с двойно предаване.

Междувременно се появиха и първите спекулации, че Audi подготвя седан версия на А3, предназначена специално за северноамериканския пазар. По всяка вероятност новият модел ще бъде оборудван с двулитров турбомотор и ще се появи на пазара през 2012 г.

Коментари
comments powered by Disqus