Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Един двигател за три състезания: Дали?

14.01.2009 12:23
Туит

В рамките на сезона всеки пилот ще има право да използва максимум осем двигателя. Първоначално промяната в правилника, чиято цел е да се ограничат разходите в тази област, се тълкуваше като увеличаване ресурса на единицата от две на три състезания. Дали е така наистина?

Точка 28.4а в спортния правилник на ФИА за сезон 2009 гласи: „Всеки пилот има право да използва не повече от осем двигателя в рамките на шампионата. Ако даден пилот използва повече от осем двигателя, ще получава наказание от десет места назад на стартовата решетка за всяко състезание, в което е използван допълнителен двигател.“

Това означава, че през новия сезон няма да се налага пилотите да разчитат на един мотор в три последователни състезания. За тежки относно двигателите стартове като Гран при на Италия и Гран при на Белгия например, всички ще имат право да оборудват автомобилите си с нови единици, стига бройката от осем за сезон да не бъде надхвърлена.

Друг интересен факт е, че наказанията ще започнат да "валят" в края на сезона, когато лимитът бъде изчерпан. Също така на теория всеки пилот има право да използва един двигател в квалификацията и друг в самото състезание, без да бъде наказван.

По отношение на скоростните кутии обаче изменения в правилника няма. Всяка единица трябва да има ресурс за минимум четири последователни състезания.

Коментари
comments powered by Disqus