Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Един стар седан Trabant 601 се сроди с Audi TT

25.11.2015 11:04
Туит

Оригиналният модел е произвеждан в завода в Цвикау от 1957 г., а производството му е спряно през 1991 г.

Полски механик изненада аудиторията със своята интересна работа. Той е доработил купения преди 14 години седан Trabant 601. Запаленият специалист се занимава с този автомобил доста отдавна. Първоначално той е сменил оригиналния мотор на емблематичната пластмасова кола с друг двигател от VW с работен обем 1,1 литра. По-късно на легендарното возило е монтирал двулитров двигател от хечбека Volkswagen Golf GTI. Но с това майсторът от Полша не спира да усъвършенства любимеца си.

Седанът Trabant 601 е известен с малкото си тегло, защото в структурата на каросерията широко е използвана пластмаса. След всички трикове масата на автомобила вече е увеличена от 615 до 1120 кг.

Старият седан сега се задвижва от четирицилиндров турбо двигател 1,8 (същият е монтиран в Audi TT). Полският му собственик е увеличил стандартната мощност от 225 к.с. до 270 конски сили". От Audi TT източногерманският Trabant е взел назаем още задвижването на четирите колела и спирачната система. Освен това "колекционерският автомобил" получава ABS и електронна система за стабилност. В крайна сметка динамичните характеристики наистина са достойни - легендарният Trabant ускорява от нула до 100 км/ч за 4,5 секунди.

Коментари
comments powered by Disqus