Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Edo 630 Scuderia: Дилемата

25.04.2008 06:04
Туит

Неотдавна тунерът Edo презентира оптимизиращи мерки за двигателя на Ferrari 599 GTB - ето, че дойде време и за подходяща каросерийна премяна. Инсталацията на карбонови компоненти понижава общото тегло на спортния автомобил с 50 килограма.

С аеродинамичния кит биват усъвършенствани обтекаемостта на каросерията, охлаждането на задвижващия агрегат и спирачките. Централен елемент представлява разширеният отвор за повече свеж въздух в новата предница, където забелязваме модификации в престилката. Страничните прагове също са удостоени с въздухозаборници, които "климатизират" спирачната система на мощните задни колела. Допълнителни отвори в рестилизираната задна престилка пък отвеждат отново въздушните маси навън.

650 или 750 к. с. максимална производителност?

Ефективни елементи от пакета изменения са още масивният шестребрен дифузьор и карбоновият спойлер върху капака на двигателя, които осигуряват повече притискателна сила върху задния мост. В комплект с аеродинамичните изменения може да бъде поръчано и повишение на мощността в две изпълнения - от 620 на 650 или дори 750 к. с. Edo Competition предлага в допълнение специално спортно окачване с понижен клиренс и 20-цолови дизайнерски колела.
Коментари
comments powered by Disqus