Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Edo Competition Enzo XX Evolution: Бляскава кариера

18.09.2009 10:31
Туит

В края на юли ви представихме Edo Competition Enzo XX. Немският тунер обаче не спира до тук, а прави още една безумна крачка в доработката на расовия спортист.

Edo Competition Enzo XX Evolution разчита на същата силова програма, която немските инженери представиха при предходния модел. Двигателят, чийто работен обем е увеличен от 6 на 6,3 литра обаче, достига максимална мощност от 840 к. с. при 800 за Edo Competition Enzo XX. За сравнение стандартно моторът на Ferrari Enzo генерира 660 к. с. Кривата на въртящият момент спира възходящото си движение при 5800 об./мин на 780 Нм.

Динамичните характеристики на Edo Competition Enzo XX Evolution говорят сами по себе си за безкомпромисния му потенциал. Олекотеният близо със 100 килограма автомобил изпълнява класическото упражнение от 0 до 100 км/ч за 3,2 секунди, ускорява до 200 км/ч за 9 секунди и достига 300 км/ч за 19 секунди. Ако имате достатъчно смелост или по-скоро ако сте достатъчно безумен, за да залепите педала на газта до пода, скоростомерът ще отчете 390 км/ч. Това прави италианско-немския спортист един от най-бързите серийни автомобили въобще.

От Edo Competition са обърнали голямо внимание и върху трансмисията. Стандартно Ferrari Enzo се нуждае от 110 милисекунди за превключването на една предавка. При Edo Competition Enzo XX Evolution са достатъчни 60 милисекунди. За сравнение, във Формула 1 този показател е 40 милисекунди.

Спортното окачване edo/KW от FIA GT сериите замества стандартния пакет, но опцията за повдигане на предната част е запазена от функционална гледна точка. То контактува с пътя посредстом 19-цоловите предни и 20-цолови задни колела с гуми 265/35 ZR 19 и 335/30 ZR 20. Полуоските са нови и въпреки че тежат с 4 килограма по-малко от оригиналните, притежават значително по-висока якост на усукване.

Аеродинамичният пакет на Edo Competition също е уникален. Нови са двата дефлектора над отворите за изпускателната система, задната броня и дифузор, както и регулируемото в три степени задно крило. Светодиодните стоп светлини завършват оптиката на Edo Competition Enzo XX Evolution.

В програмата на Edo Competition влиза и един ден тестове на писта с осигурени инструктор, механици, транспорт и всевъзможни екстри, които ще ви накарат да се почувствате наистина специален. Специална вероятно е и цената, но на този етап няма информация за нея.

Коментари
comments powered by Disqus