Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Edo Competition Ferrari Enzo XX: Пълно безумие

30.07.2009 11:43
Туит

Не са много компаниите, които имат кураж да модифицират автомобил като Ferrari Enzo, особено що се касае до силовия тунинг. Още по-малко са тези, които могат да достигнат до нивото на Edo Competition.

Немският тунер е кръстил поредното си творение с многозначното XX. Какво се крие под двата хикса? На първо място нови цилиндри от стомана, бутала, колянов вал, титаниеви пружини за клапаните, както и титаниеви мотовилки. Промените по периферията също са впечатляващи – нови маслена охладителна система, изпускателни колектори, спортен въздушен филтър, система за охлаждане на горивото, маслена помпа и система за насочване на въздушния поток към двигателя. Като прибавим към тях спортния съединител и изработената от стомана изпускателна система, чийто тон се регулира директно от купето, получаваме краен резултат от 800 „коня”.

Максималният въртящ момент на 6,3-литровия V12 достига 780 Нм, което прави потеглянето за спринтовата дистанция от 0 до 100 км/ч твърде тежка задача. Въпреки това времето, необходимо за изпълнението й, е сведено до 3,2 секунди. Ако имате налични 19, стрелката на скоростомера може да достигне 300 км/ч, а ако нямате достатъчно разсъдък, за да спрете да натискате десния педал, тя ще се успокои едва при 380 км/ч.

При подобни динамични показатели няма как спирачната система да остане в първоначалния си вид. Новите керамични спирачки с диаметър от 396 мм на предната ос и 360 мм на задната представляват отговорът на Edo Competition. Те се подават срамежливо зад 19-цоловите предни и 20-цоловите олекотени колела, обути в гуми на Michelin (265/35 ZR 19 и 335/30 ZR 20). В кокпита се подава информация в реално време за температурата и налягането на всяка една от тях. Спортното регулируемо окачване допълва цялостната картина.

От Edo Competition обещават на платежоспособните си клиенти и специална диета за Ferrari Enzo, която ще стопи приблизително 100 кг от общото тегло на заводския модел. Подробности за цената на XX пакета обаче не са публикувани.

Коментари
comments powered by Disqus