Италианският спортен автомобил с централно разположен двигател получава от Edo Competition повече мощност, повече звук и бива качен на нови колела.
Фирмата Edo Competition от Ален е установила още при изходния модел сполучливи и хармонични визуални и аеродинамични настройки. Затова при работата си над Maserati MC20 специалистите по тунинг са внесли промени само в областта на задвижването, звука и контакта с пътя.
Подобрения при ауспуха, гумите и мощността
В сътрудничество с Capristo Automotive хората от Edo Competition са конструирали за италианската машина нов заден шумозаглушител, изработен от неръждаема стомана, с нови бленди с индивидуална маркировка от фрезован алуминий за накрайниците. Те са закрепени на ауспухови тръби с диаметър 125 милиметра и златно анодизирано покритие. Съчетанието би трябвало да доведе до несравними акустични и визуални акценти в задната част на Maserati.
Кованите джанти от лека сплав продължават темата със златистия цвят. Свръхлеките колела в дизайн с 11 спици са с размери 9,5 x 21 цола на предния и 12 x 22 цола на задния мост. Гуми 255/30 отпред и 335/25 отзад осигуряват контакт с пътя.
Edo Competition увеличава мощността на трилитровия битурбо V6 с помощта на ново електронно управление на двигателя. Това повишава стандартните 630 до колосалните 705 к.с. Максималният въртящ момент се покачва от 730 до цели 800 Нм. В допълнение максималната скорост на MC20 нараства с пет км/ч до 325 км/ч.
Заключение
Тунерите от Edo Competition са запазили чиста естествената външност на Maserati MC20. Подобрени са само изпускателната система, гумите и двигателят, който бълва цели 705 к.с.