Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Edo Porsche 997 GT2 R: Строго секретно

18.09.2007 13:09
Туит

Преди време тунинг специалистът Edo беше подготвил цялостна преустройствена програма за моделната генерация 996. Е, сега дойде време външността на Porsche 996 да получи ъпдейт с екстериора на 997.

Основните елементи, които Edo използва, за да осъществи планираната метаморфоза, са свръхлеки карбонови компоненти. Наред с променения външен вид, тяхното вграждане придава на 911 и известна пълнота.

Каросерията търпи сериозни промени, сред които изцяло нова предна престилка, модифицирани системи за охлаждане на спирачките, разширени калници, премрежване на въздухопроводите, преработена капачка на резервоара и комплект нови светлини.

Усъвършенстваната спирачна система вече „носи” 380-милиметрови дискове на предните колела и 350-милиметрови на задните. Ходовата част е представена от напълно регулируемо спортно окачване, 18-цолови колела и гуми с размери 235/45 отпред и 335/30 отзад.

Както винаги, Edo поощрява засилената мощност – благодарение на собствена битурбо система моделите 996 Carrera, 996 S4 и 996 GT3 развиват 542 к. с. и 755 Нм тяга. За модела 911 конструкторите обещават максимална скорост от 330 км/ч и ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди.

При моделите, базирани на Turbo и GT2, данните сочат невъобразимите 680 к. с. и 870 Нм максимален въртящ момент.

Коментари
comments powered by Disqus