Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Eisenmann Spark Eight: Цифромания

27.10.2010 11:25
Туит

Тунерите от Eisenmann досега не са попадали на страниците на нашия сайт с цялостен проект, но дебютът им е наистина впечатляващ – базираният на серийния Audi R8 модел Spark Eight.

Признаваме си най-откровено, досега сме свързвали името Eisenmann единствено с поръчкови изпускателни системи. В случая обаче немската компания представя цялостен пакет и то не за някой случаен модел, а за Audi R8. Каква е обаче причината цената на всеки един от компонентите да бъде толкова солена, така и не можем да разберем.

Карбоновият бодикит например с новата радиаторна решетка ще ви струва 7800 евро (дали е подигравка, че от Eisenmann изрично подчертават включеното ДДС), новите въздуховоди за спирачната система – 1260 евро, сплитерът отпред – 1800 евро, задната броня – 4800 евро, а дифузорът – 3800 евро. Това означава, че цялата оптика на Eisenmann се предлага срещу 21 260 евро, а когато прибавим към пакета сумата от 7300 евро за 19-цоловите колела, ситуацията става съвсем неразбираема.

Списъкът с модификациите не приключва с визуалните промени. Новата изпускателна система от нерържадема стомана с един централноразположен накрайник се предлага за 4600 евро, тази с четири овални накрайника – срещу 3800, базовата с два – 1000 евро. Програмата на Eisenmann се допълва от спортните амортисьори и пружини (3850 евро), тъй като немските тунери не са се престрашили да правят модификации по силовия тракт.

Коментари
comments powered by Disqus