Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Екълстоун: Двойният регламент отпада

18.05.2009 10:23
Туит

Макс Мозли и Асоциацията на отборите са се споразумели на срещата в петък техническият правилник за сезон 2010 да бъде еднакъв за всички тимове, независимо дали лимитираният бюджет ще влезе в сила или не, твърди Екълстоун.

Първоначалната идея на ФИА бе да използва два правилника във Формула 1 догодина. Тези тимове, които не лимитират разходите си до 40 милиона паунда, да бъдат сериозно ограничени технически, докато нискобюджетните отбори да се ползват с голяма свобода по отношение конструкцията на болида. Идеята за формиране на две групи обаче предизвика голямо недоволството от страна на повечето тимове, като Toyota, Ferrari, Renault, Red Bull и Toro Rosso дори заплашиха, че ще напуснат шампионата.

„Мисля, че най важното в случая, това, което разочарова всички, това, което не допада на отборите, е системата с два технически регламента. Струва ми се, че те се споразумяха тя да не влиза в сила. Имаме нужда от един-единствен правилник.“, коментира Екълстоун пред BBC.

„Всеки е доволен до една или друга степен от лимитрания бюджет. Въпросът е на колко ще бъде фиксиран. Може би ще заложат по-висока (от 40-те милиона) граница. Въпрос на преговори. Важното е, че всеки ще се съобразява с един-единствен регламент.“

„Винаги съм бил на мнение, че тази система е глупава“, продължава Екълстоун пред Daily Mail. „Беше важно да се откажем от нея.“

Ако двойният технически регламент бъде отхвърлен, всички отбори ще подадат заявки за участие преди крайният срок да изтече на 29 май. „Убеден съм, че всички ще се състезават догодина“, , категоричен е Екълстоун.

Коментари
comments powered by Disqus