Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Екълстоун: Новите двигатели са пълен фарс

31.01.2014 12:36
Туит

Бърни Екълстоун за пореден път критикува промените в правилника и саркастично предложи на отборите да се състезават в "24-те часа на Льо Ман" с новите си двигатели.

1,6-литровите хибридни V6, които замениха атмосферните 2,4 V8, са в началото на своя жизнен цикъл и повредите следват една след друга. Отборите на Renault са най-потърпевши от този факт, особено световните шампиони от Red Bull. За първите три тестови дена на "Херес" RB10 има само три обиколки за време, като Toro Rosso и Caterham също не могат да се похвалят с особено голям километраж.

Екълстоун неведнъж е критикувал решението на ФИА за тази мащабна промяна и случващото се на "Херес" му даде още един повод да го направи.

"Аз казах, че ще се случи точно това - пълен фарс", коментира босът на Формула 1 за Daily Mail. "Те (ФИА и отборите) настояваха за новите двигатели. Ако искат подобни състезания, да ходят на "Льо Ман"."

"Говорят за икономия на гориво. Новите двигатели не им трябват за това. Трябват им по-малки мотоурхоуми. Кому е нужно всички тези камиони да обикалят постоянно из Европа. 23 камиона следват Mercedes навсякъде. Ако наистина искат да спестят гориво, трябва да престанат с това."

"Всичко това с новите двигатели е пълен абсурд. Хората искат да чуват специалния звук на моторите, това прави Формула 1 толкова впечатляваща. Сега двигателите са много по-тихи, а и точно в момента пистата стои празна."

Бърни Екълстоун вече не е директор на управителния борд на Формула 1, след като напусна временно поста заради съдебните процеси срещу него по случая "Грибковски". Както самият той отбеляза обаче, абсолютно нищо не се променя от този факт. Не се променя и позицията му спрямо промените в правилника, която още от времето на Макс Мозли е негативна.

Коментари
comments powered by Disqus