Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Екълстоун ще помага на Renault

13.08.2015 13:11
Туит
Екълстоун ще помага на Renault

Бърни Екълстоун ще подкрепи Renault, ако френският производител реши да се върне във Формула 1 със заводски тим. Преговорите с Lotus са в напреднал етап и вероятно техният изход ще стане ясен още идния месец.

След фиаското с новите двигатели ръководството на Renault е категорично, че няма да продължава участието си във Формула 1 по този начин. Вариантите пред френската компания са два - да се оттегли в края на 2016 г., когато приключва договорът за доставка на задвижващи системи с Red Bull и Toro Rosso, или да се върне в шампионата като заводски тим.

Lotus е най-сериозният кандидат. Преди да бъде купен от Genii Capital, базираният в Енстоун тим бе собственост именно на Renault. През изминалите години обаче Lotus натрупа сериозни дългове, които ръководството на французите не искат да наследят. 

За да мотивира Renault да се върне обратно във Формула 1, Бърни Екълстоун обеща приходи по втора колона на споразумението "Конкорд" заради историческия принос на компанията. В последното си интервю за Autosport ръководителят на шампионата отново предложи помощта си, което е поредното доказателство, че FOM ще направи всичко възможно да задържи Renault във Формула 1.

"Те казаха, че ще разгледат отново какви са възможностите и се надявам, че ще вземат решение още през септември", коментира Екълстоун. "Трябва да почакаме. Решението е изцяло тяхно. Ако има с какво да им помогнем, ще го направим."

"Ще се радвам, ако придобият Lotus или стартират с нов собствен тим. Не искам да ги губим, защото са с нас от много дълго време. С тях се работи лесно, страхотни хора са, не правят никакви драми. Въпросът е, че те трябва да преценят доколко инвестицията си заслужава."

За да може Renault да си върне блясъка във Формула 1, има едно задължително условие - да навакса изоставането си спрямо задвижващите системи на Ferrari и Mercedes.

"Иска ми се да направят силен двигател. Ако успеят, ще бъдат в добра форма. За тях няма да е добре, ако се върнат в шампионата и не разполагат с добра задвижваща система", завършва британецът.

Коментари
comments powered by Disqus