Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Екълстоун: Случаите с Renault и McLaren са различни

29.11.2007 11:11
Туит

Босът на Формула 1 Бърни Екълстоун не отрече потенциалната възможност McLaren да стартира сезон 2008 с отрицателен точков актив при положение, че в новия болид на отбора са използвани концепции, собственост на Ferrari. „Надявам се да не се случи, но не е изключено“, коментира Екълстоун в интервю на Михаел Шмид за немското издание на auto motor und sport.

McLaren бе наказан с отнемане на всички точки, спечелени в шампионата на конструкторите и рекордна глоба от 100 милиона долара за незаконно притежаване на секретна информация, собственост на Ferrari, и използването и за облагодетелстване на отбора. Шпионският скандал, който сътвориха Степни и Кулан, постепенно отшумя, но за да отстъпи място на нова политическа интрига във Формула 1. Renault ще се изправи пред Световния съвет на ФИА на 6 декември, за да отговаря по обвинения за индустриален шпионаж.

„Нямам идея какво са направили и какво не“, споделя Екълстоун.“Мисля, че разликата между тях и McLaren, е че информацията в първия случай е постъпвала регулярно, докато при втория е налице кражба на няколко схематични рисунки“.

Според боса на Формула 1 ФИА трябва да стои настрана от скандала. „Казах на Рон, когато цялата каша започна, да се обърне към полицията, тъй като става въпрос за кражба. Да ги информира, че има служител, който е получил и изисква открадната информация. Ако ме бе послушал, щяхме да избегнем проблемите, които ни се стовариха на главата по средата на годината. С този случай трябваше да се занимават полицията и гражданските съдилища. Те разполагат с повече и по-добри начин да установят истината“.

В интервюто на Михаел Шмид Екълстоун не пропуска да спомене, че Кими Райконен е спечелил заслужено титлата, да поздрави Хамилтън за прекрасния му дебют, но и да критикува McLaren за начина, по който изгуби битката и в двата шампионата. Според 77-годишния англичанин Роберт Кубица (BMW Sauber) и Себастиан Фетел (Toro Rosso) също заслужават признание.

Екълстоун не пести и критиките си към двамата ветерани Джанкарло Фисикела и Ралф Шумахер. „И двамата разполагаха с достатъчно време в отборите си, за да покажат, че могат да се представят и по-добре.“, коментира босът на Формула 1 относно предстоящите тестове на „Херес“, където ще карат за Force India. „Трябва сериозно да се замислят дали има смисъл да се присъединят към тим, който няма потенциала на предишните им. Може пък и да се осъзнаят, ако наистина сменят отборната си принадлежност.“

Цялото интервю може да видите тук

Коментари
comments powered by Disqus