Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Екълстоун: Трябват ни атмосферни V8 с 1000 коня

16.04.2015 20:01
Туит
Екълстоун: Трябват ни атмосферни V8 с 1000 коня

Бърни Екълстоун отново възропта срещу настоящите задвижващи системи във Формула 1. Атмосферните V8 с максимална мощност около 1000 к.с. са бъдещето на спорта според боса на шампионата.

84-годишният Екълстон никога не е бил привърженик на новите задвижващи системи и е използвал всеки един удобен момент, за да ги критикува. Безинтересните състезания от началото на сезона му предоставиха още една възможност и той запя старата песен на нов глас. 

"Трябва отново да започнем да използваме двигатели, които са много по-евтини и трябва да го направим във възможно най-кратки срокове", коментира Екълстоун за Gazzetta dello Sport. 

"Ако се върнем към атмосферните двигатели, комбинирани с KERS, като въведем съответните ограничения, ще намалим драстично разходите. Това ще е от полза за тези, които сега се състезават във Формула 1, както и за тези, които обмислят да се включат в шампионата. Трябва да модифицираме старите V8, да увеличим работния им обем и да достигнем максимална мощност от около 1000 к.с. Хората ще се върнат на пистата, шоуто отново ще е налице, спонсорите пак ще проявят интерес."

Според Екълстоун преходът към хибридните задвижващи системи е довел до спада на интереса към Формула 1.

"Формула 1 не е само технология. Формула 1 е и шоу. Трябва да мислим за тези, които купуват билетите, които са на трибуните и искат да наблюдават истински спортен спектакъл. Парите правят състезанията. Публиката плаща за билетите си, организаторите печелят и плащат на нас. После тези пари, заедно с приходите от телевизионните права, отиват при отборите. Ако телевизионният интерес спадне, ако зрителите намалеят, тогава вече проблемът е сериозен", завършва Екълстоун.

Следващата съществена промяна на техническия правилник във Формула 1 е планирана за 2017 година.

Коментари
comments powered by Disqus