Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Екълстоун: Вече сме достатъчно "зелени"

26.09.2007 12:09
Туит

Бърни Екълстоун критикува плановете на Макс Мозли да интегрира хибридните двигатели във Формула 1 през 2010 година.

Според немското издание на auto motor und sport президентът на ФИА и автомобилните производители, недоволни от настоящата ситуация във Формула 1 и замразените двигатели, са стигнали до споразумение по въпроса за бъдещето на агрегатите.

Новите правила ще ограничат настоящите V8 до 675 конски сили. Те ще са оборудвани със система за повторно използване на енергията при спиране, която ще се използва за моментно увеличаване на мощността. Според слуховете Мозли ще настоява и за промяна на правилото „един двигател за две състезания“. Идеята на 67-годишният англичанин е броят на стартовете да бъде увеличен до четири, като с тази корекция производителите ще получат правото да интегрират нововъдения в агрегатите си един път годишно.

Малките отбори ще бъдат облагодетелствани от промените. Производителите ще бъдат задължени да доставят агрегати на своите клиенти за сума, която не надхвърля 10 милиона евро на година.

Според Бърни Екъслтоун обаче идеята за интеграцията на хибридни технологии във Формула 1 не е особено подходяща. „Смятам, че вече сме достатъчно екологично настроени“, казва 76 годишният англичанин, изразявайки съмненията си, че промените „ще направят производителите по-щастливи“.

Коментари
comments powered by Disqus