Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ЕКГ в седалките: Сензори ще регистрират умора

16.07.2014 10:41
Туит
ЕКГ в седалките: Сензори ще регистрират умора

Изследователският проект е подкрепен от британското правителство

Изследователи от британския Nottingham Trent University в момента работят върху възможността да бъдат вградени ЕКГ сензори директно в тапицерията на автомобилните седалки.

В сътрудничество с производителя на сензори Plessey, вградените в седалката сензори, могат да проверят пулса на водача и въз основа на това да се направи заключение за умората.

Ако водачът е  застрашен от заспиване, той бива предупреден и принуден да спре. Ако той не обърне внимание на съветите, защото вече е заспал, автомобилът поема сам управлението, за да се избегнат евентуални инциденти. Системата е свързана с асистента за поддържане лентата на движение, както и с радара за отстояние и темпомата. Освен това информацията може да бъде изпратена до спешен център.

Изследователският проект е подкрепен от британското правителство чрез Technology Strategy Board.

Коментари
comments powered by Disqus