Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Екипът на Honda се фокусира върху развитието на новия болид

31.08.2007 14:08
Туит

Honda Racing ще тества радикално нови компоненти по време на Гран при на Япония (28 – 30 септември). Иновациите ще бъдат интегрирани върху RA107, но са част от развойната програма на отбора за новия автомобил версия 2008.

Японският тим ще направи серия от модификации по болида си за старта на „Фуджи”, като по този начин ще се стреми да ускори процеса по развитие на автомобила, с който ще се състезава през сезон 2008. Новите компоненти, които включват преден и основен заден барджборд, са първите продукти на новите специалисти по аеродинамиката в тима Лоик Бигоа и Джон Оуен, присъединили се към екипа през юли.

„По план наистина трябваше да използваме нови компоненти за последните три състезания”, коментира Джаки Екеларт, ръководител на техническия екип на Honda. „Но сега, с появата на новите двама служители в департамента по аеродинамика, ситуацията ще бъде по различна. Имаме изцяло нова философия, други концепции. Те искат да тестват идеите си върху настоящия болид, въпреки че той е базиран на различна архитектура.”

До този момент Honda има само една спечелена точка, а като се съди по моментната форма на отбора, вероятността за нови „успехи” е минимална. Логично с оглед на резултатите фокусът на работа в тима се измества напълно към наследника на ужасяващо слабия RA107.

„Всичко, което тестваме върху настоящия болид, ще бъде от полза за сезон 2008”, допълва Екеларт. „Ето защо се радвам на тяхното желание да променят концепцията в предната част на автомобила, което ще ни позволи да преценим дали има добра взаимовръзка между поведението на машината и пистата. Интересно ми е да видя дали ще има подобрение в резултатите.”

Коментари
comments powered by Disqus