Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Експанзията на марката Alfa Romeo се отлага с две години

28.01.2016 17:25
Туит
Експанзията на марката Alfa Romeo се отлага с две години

Стратегията не е била променена, но продуктовата гама няма да бъде завършена през 2018 г.

През май 2014 г. компанията Alfa Romeo представи амбициозен план, като обеща в продължение на четири години да представи осем нови модела и да увеличи годишните продажби от 74 000 до 400 000 автомобила.

Седанът Alfa Romeo Giulia дебютира през юни 2015 г., кросоувърът е на пътни тестове, а какво става с останалите шест автомобила? Добре информирани източници отговарят: концернът FCA е уверил инвеститорите си вчера , че стратегията не е променена, но продуктовата гама няма да бъде завършена през 2018 г., а през 2020.

Публиката очаква от Alfa Romeo голям и средно голям кросоувър, два компактни модела (един от тях най-вероятно ще замени Julietta), голям спортен седан и роудстър. В скоро време ще бъде обновен хечбекът MiTo. (На снимката:  Alfa Romeo 4C).

Първият в историята на марката Alfa Romeo кросоувър видяхме за последно през лятото на 2015 г. под прикритието на каросерията на компактния Fiat 500L. Твърди се, че продажбите на SUV-а в Европа ще започнат по-късно тази година.

Мениджъри от FCA обясняват забавянето на плановете с проблемите в Китай, където властва икономическа несигурност. Alfa Romeo реши да се фокусира върху пазарите в Европа и Северна Америка, както и върху развитието на глобална дилърска мрежа. Инвеститорите са научили, че разработването на хибридни и електрически модели е в разгара си. Давайки си сметка за факта, че представянето на Giulia бе многократно отлагано, лесно може да се предположи, че датата на премиерата ще бъде променена още веднъж. В Русия ситуацията на Alfa е незавидна – през 2015 г. там са продадени 44 автомобила, или с 54% по-малко, отколкото през 2014 година.

Коментари
comments powered by Disqus