Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Електрическа студия Lotus Eigne

11.08.2008 12:21
Туит

Концепцията Lotus Eigne, създадена от Дейвид Фиърнли от Университет Нортъмбрия, има разположение на седалките тип 3+1 и задвижване посредством четири електродвигателя във всяко едно от колелата.

Батериите, доставящи енергия, са разположени в дъното на каросерията, пестейки място. Според Фиърнли това решение благоприятства ниската температура на капацитетите, от която те имат нужда. В Eigne водачът заема позиция в средата на салона и бива съпроводен от две нормални седалки от двете си страни. Точно зад него пък е разположена последната детска седалка. Заради централното място на водача в кабината дизайнът на вратите позволява тяхното широко отваряне, с което е подсигурен и по-удобен достъп до вътрешността на автомобила.
Коментари
comments powered by Disqus