Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Електрическият Audi Q6 ще се появи на пазара през 2018 г.

22.01.2016 10:56
Туит

Благодарение на настъпващата ротацията ще бъде увеличена ефективността на производството

онцептът Audi e-tron quattro дава ясна представа за серийната версия на електрическия кросоувър, който ще се позиционира в моделната гама на марката между Audi Q5 и Q7 и ще излезе на пазара след две години. Това се посочва в официално комюнике на "четирите пръстена". Главната производствена площадка за електрически автомобили ще бъде белгийската фабрика на Audi в Брюксел, където ще бъдат произвеждани и самите батерии за тях.

Ако външният вид на концептуалния модел (на снимката) по пътя към конвейера претърпи малка промяна, то техническата база Audi обещава да бъде запазена. В серийния кросоувър ще бъдат монтирани три електродвигателя и батерия с висок капацитет, което осигурява пробег с едно зареждане от повече 500 км.

Най-вероятно виртуалният кокпит с голям OLED дисплей ще се премести от концепта в производствения модел Q6, който Audi, между другото, без двусмислици, нарече спортен.

Заради Q6 компанията Audi извършва скъпоструваща рокада. Сега в Брюксел сглобяват хечбека Audi A1. Производството му ще бъде прехвърлено в испанския завод в Марторел. В момента пък там, в Испания, правят кросоувъра Audi Q3, който ще бъде преместен в Дьор, Унгария, където  сглобяват седана и кабриолета Audi A3, Audi TT и Audi TT Roadster.

Шефът на компанията Руперт Щадлер заяви, че благодарение на новия модел и настъпващата ротацията ще бъде увеличена ефективността на производството, ще се засилят самите заводи и ще бъдат запазени работните места. Така се създава "глобална мрежа за мобилността на бъдещето".

Коментари
comments powered by Disqus