С визия на спортно SUV купе студията Generation EQ празнува световна премиера в Париж
Mercedes включи на по-висока предавка по отношение електромобилност. Новата подмарка на електрическите автомобили дебютира с EQ и Generation EQ пусна съответната студия.
С визия на спортно SUV купе студията Generation EQ празнува световна премиера на автомобилното изложение в Париж и хвърля светлина към ново поколение автомобили с електрическо задвижване.
Една модулна система за всички серии
Специално разработената конструкция за електрически автомобили е от стомана, алуминий и карбон и е приложима във всяко едно отношение при всички модели, както междуосие и широчина на следата, така и при всички други компоненти на системата, най-вече батериите, които са приложими при всички модели, благодарение на модулната конструкция на системата. От тази нова електрическа модулна система могат да се генерират SUV, седани, купета, кабриолети и други моделни гами.
Generation EQ със свое собствено електрическо изящество
Визуално EQ изглежда изчистен като Mercedes GLC. Сглобките на каросерията са едва доловими, чистачките са дискретно скрити, камери заменят външните огледала, дръжките на вратите липсва. 21- цоловите олекотени джанти са конвенционални. Експонираният черен панел със светлинни функции отпред и отзад изглежда футуристично.
Широкият, видимо висящ 24-инчов дисплей, компилиращ всички традиционни бутони и обслужващи елементи, доминира в кокпита . Управлението се осъществява от сензорни повърхности. Тъч бутони има на волана и на централната конзола. Традиционните ключове за корекция на електрическите седалки са останали. Да, седалките са 4 на брой, тапицирани с бяла кожа. Който се вози на задната седалка може да се развлича на дисплеите на инфотейнмънт системата, разположени на подглавниците на предните седалки.
До 500 км пробег
Generation EQ се задвижва от два електрически мотора, разположени на предната и задна ос, захранвани от батерия интегрирана в пода на автомобила между осите. Мощността на агрегата е мащабируема и е правопропорционална на степента на разработката. Максимумът е до 300 кВт и 700 Нм, а пробега до 500 км. Модулната литиево-йонна батерия е произведена от дъщерното дружество на Daimler - Deutsche Accumotive, и има специфичен капацитет от около 70 кВтч. Електрическото задвижване на четирите колела, с осово разпределение на въртящия момент, гарантира не само безопасността при шофиране, но също така и динамика на пътя. 100 км/ч могат да се достигат в рамките на 5 секунди.
Когато силите се изчерпат, Generation EQ може да се зареди с енергия индуктивно в контакта или посредством специален изправител за бързо зареждане. Целевата мощност от 300 кВт изисква зареждане с ток в рамките на 5 минути за 100 км.
Преливащ от системи за сигурност
Естествено Generation EQ е оборудван с всички налични към момента системи за безопасност. Освен това той обменя информация в реално време с други превозни средства. Наред с всичко това, колата разполага с модерни системи за безопасност и комфорт. Навигационната система е по-интелигентна. 3D картите могат да показват информация за обкръжаваща среда в реално време.
Името на марката EQ е предназначено за„Electric Intelligence“ . С новия бранд ще бъдат пуснати на пазара електрически превозни средства, изправители , услуги за зареждане и батерии за домакинството.