Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Емоционалната раздяла на Роси с Yamaha

16.08.2010 00:25
Туит

Пилотът вече ще кара за Ducati от следващия сезон, но говори с много любов за японския екип и първия си състезателен мотор M1.

Световният шампион в MotoGP Валентино Роси обяви преминаване си в Ducati от следващия сезон и с характерната си страст показа колко емоционално приема раздялата с Yamaha.

След седем години, 45 победи в Гран при и четири световни титли с японците, Доктора е доволен от преобразяването на тима, което успя да постигне. В края на 2003 г. той изненадващо се присъедини към екипа след три поредни световни титли с Honda - в последната година на 500-кубиковия клас и две в първите години на MotoGP. Към този момент в Yamaha нямаха спечелен шампионат от 11 сезона, но италианецът веднага ги върна на първото място.

Днес той благодари на всички в екипа, които са му помагали през последните седем години. „Много е трудно да обясня само с няколко думи връзката си с Yamaha за това време, каза Роси. - Много неща се промениха от 2004 г. насам, особено Тя, моята M1 (първият му мотор Yamaha – бел.авт.). По онова време Тя беше слаб мотор в средата на колоната, осмиван от пилотите и останалите в MotoGP. Сега, след като й помогнах да израсне, бихте могли да видите как се усмихва в гаража си, ухажвана и уважавана като върха в класа“.

„Списъкът на хората, които направиха тази трансформация възможна, е много дълъг. Но бих искал да благодаря на Масао Фурусава, Масахико Накаджима и на моя Хироя Ацуми, като представили на всички инженери, които работеха усилено, за да променят лицето на нашата M1. На Джеръми Бърджис и всичките ми момчета в гаража, които се грижеха за нея с любов на всички писти по света, на всички мъже и жени, които работеха в тима на Yamaha през тези години“, каза Роси.

Световният шампион добави, че е усетил как неговият престой в Yamaha е стигнал до естествения си завършек. „Сега е моментът да погледна към нови предизвикателства, моята работа тук в Yamaha вече е свършена. За съжаление дори и най-красивите любовни истории имат своя край, но те оставят много прекрасни спомени. Както когато моята M1 и аз се целунахме за първи път на тревата в Уелком (Южна Африка 2004 г., първата победа на Роси с Yamaha – бел.авт.). Тогава Тя ме погледна право в очите и ми каза „Обичам те!“.

Коментари
comments powered by Disqus