Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

ENCO-Exclusive 550 GT Biturbo Cayenne: Повече от необходимото

11.06.2008 12:06
Туит

Пробилата като производител на изпускателни системи за Porsche, Ferrari и Lamborghini саксонска компания представя своя последен продукт.

Едно от най-впечатляващите неща в този свръхавтомобил са невероятните 23-цолови колела с гуми във формат 315/25, зад които се спотайват също толкова невъобразими спирачни дискове с диаметър 400 респ. 380 милиметра. Специално за въздушното окачване на Cayenne се предлага и електронен модул за регулация на клиренса.

ENCO са се постарали в изграждането на напълно нова предница с по-големи отвори за охлаждащ въздух. Изработеният от карбон преден капак пък е снабден с два дискретни въздухозаборника. Подменени са страничните прагове, а върху покрива е монтиран спойлер. Завършек на аеродинамичния кит представлява комбинацията от масивен дифузьор и четири ауспухови накрайника.

Освен че е оптимизиран шумът от работата на чудовищния двигател, е подобрена и неговата ефективност. Посредством спортни катализатори и колектори мощността на мотора се покачва на 550 к. с. при 6100 об./мин. Целият въртящ момент от 730 Нм пък вече е на разположение в диапазона 2300-4600 оборота в минута.

Интериорът е покрит с кожа и апликации от скъпи материали. Воланът също е получил нов дизайн. В подглавниците на седалките са вградени монитори за отмора на пътниците с DVD-филми или игри.
Коментари
comments powered by Disqus