Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Epic EV Torq: Сглобено в гаража

31.08.2010 17:34
Туит

Триколката ще генерира 200 к.с. и ще тежи само 770 кг.

KTM X-Bow успя да си спечели славата и имиджа на пистов болид, с който легално да стигнете на собствен ход до трасето, създаден с една-единствена цел – динамика и доставянето на удоволствие от нея.

Успешната концепция на автомобила почти веднага беше копирана и от други производители, а сега вече можем да видим и най-странната и нелицеприятна от тях - Epic EV Torq.

Двуместният роудстър разполага с три колела, фарове от първото поколение на Cadillac CTS и електрически мотор с мощност 200 к.с., захранван от LFP батерия с капацитет 24-30 кВт/ч. Тя може да се зарежда директно от електрическата мрежа.

Трансмисията очаквано е с една предавка плюс задна. Междуосието на триколката се равнява на 2819 мм при дължина 4115 мм, а височината й е 1219 мм. Информацията за Torq е изключително оскъдна и се изчерпва със скромната маса от 771 кг. От компанията производител ще предтставят повече детайли през есента.

Коментари
comments powered by Disqus