Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Epsilon Euskadi: Welcome to the Jungle

03.06.2009 14:52
Туит
Epsilon Euskadi: Welcome to the Jungle

Тим-шефът на Epsilon Euskadi Хуан Вийаделпрат потвърди официално, че неговият тим е подал заявка за участие във Формула 1 догодина.

„Вече можем да го обявим“, коментира Вийаделпрат за Autosport. „Подадохме заявка още в сряда миналата седмица и получихме потвърждение от ФИА в четвъртък. Предпочитах да не разгласявам много новината, тъй като трябваше да финализирам финансовата част на проекта.“

„Сега вече мога да кажа официално, че имаме осигурен бюджет за следващите четири години. Разликата между нашата кандидатура и тези на останалите кандидати, е че разполагаме с проекти, каквито другите нямат. Проекти със социално значение, каквито Макс Мозли търси. Имаме училище за механици, за инженери, състезаваме се в по-долните категории – картинг, Формула Renault 2.0, Световните серии (Renault).“

„Имаме нужната инфраструктура, в която са инвестирани 65 милиона евро, а отборите, които могат да се похвалят с нещо подобно, не са много. Разполагаме с въздушен тунел, автоклави, а вече мога да потвърдя, че ако бъдем избрани, ще получим бюджет за четири години“, допълва испанецът, който има близо 25 години стаж във Формула 1 с McLaren, Ferrari, Renault и още редица отбори.

Проектът на Epsilon Euskadi е изграден около идеята за лимитирания бюджет, но дори и ФИА да се откаже от първоначалната си идея, отборът разполага с необходимите средства, за да се състезава на най-високо ниво в автомобилния спорт.

Коментари
comments powered by Disqus