Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Essen Motor Show 2009: Mercedes-Benz 300 SL с 1050 коня

01.12.2009 10:13
Туит

Това необичайно създание на съвременните ентусиасти в доработването на автомобили със сигурност ще бъде запомнено като едно от събитията на тазгодишното тунинг изложение в Есен.

Нетрадиционно изглеждащият автомобил е създаден от швейцарския състезател по драг рейсинг Щефан Винтер. Работата по създаването на този Mercedes-Benz 300 SL е отнела четири години, но според собственика си е струвала всяка една минута.

Всъщност външността лъже – автомобилът е пълно копие от фибростъкло, под което се крие тръбна рама и двигател на Chevrolet с работен обем от 6,9 литра.

Модификациите по силовия тракт са претърпели буталата, коляновия вал и цилиндровите глави, което в крайна сметка е довело до повишаване на общата мощност до 1050 конски сили. Драгстерът притежава тристепенна скоростна кутия, с която пилота взима класическото разстояние от четвърт миля за 8,1 сек., а терминалната му скорост е 267 км/ч.

Коментари
comments powered by Disqus